همه چیز درباره wow

بین مطالب وب سایت جستجو کنید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
Bibak
18:16
یک شنبه 15 مرداد 1391


بازی World of Warcraft یکی از RPG های انلاین هست که تحولی تو دربازیهای این سبک درست کرد.شرکت bllizard قبلا با تریلوژی Warcraft قدرت خودشو در ارائه داستانی قوی در کنار عوامل یه گیم نشون داده بود.و بعد با طبعیت از همون داستان بازی به صورت نقش افرینی ارائه داد! البته داستان وارکرافت اول به صورت کتاب بوده که سهم بیشترشو ریچارد ناک نوشته و توسط تالکین بازنویسی شد خیلی وقت هست عرضه شده که متاسفانه هنوز ترجمه ای روش صورت نگرفته! ولی ترجمه های اینترنتی وجود داره!! به تمام علاقمندان به داستانهای فانتزی و به خصوص
علاقمندان بازی وارکرافت پیشنهاد میکنم این فایل رو بگیرید چکیده ای از داستان وارکرافت!!


داستان بازی:

حدود ده سال از جنگی که میان نیرو های شیطانی و نیرو های خوب در گرفته بود می گذرد.جنگی که نیرو های شیطانی به راه انداته بودند و می خواستند شهر انسان ها یعنی Azeroth را نابود کنند.اما با اتحاد انسان ها و Elf ها و حتی گروهی از orc ها به نام Tauran جنگ به نفع نیرو های متحد و خوب تمام شد.اما این پایان جنگ نبود.طبل های جنگ باز هم به صدا در آمد و جنگ دیگری آغاز شد اما این بار تنها انسان ها در خطر نبودند بلکه همه در خطر بودند و باید در این جنگ شرکت می کردند تا بتوانند دنیای خود را نجات دهند و به مقاصد خود برسند.

حرفهای بالا مقدمه بود برای بازی.معمولا بازیهای نقش افرینی با انتخاب و ساختن یه کاراکتر سعی میکنید با وقت گذاشتن روی اون قویترش کنید! و معمولا با انتخاب یک نژاد و انتخاب کلاس موجود که توی اکثر این نوع بازیها یکسان هست بازی رو شروع میکنید!

اما ما در wow دو گروه داریم Alliance ها و Horde ها که همیشه در حال جنگند! که هر کدومشون نژادهای خاص خودشون رو دارند!


Alliance



Human



Night Elves



Dwarves



Gnomes



Draenei





Horde



Orcs



Tauren



Undead



Trolls



Blood Elves





تمامی نژاد ها هم دارای زن و مرد می باشند ، که شما بسته به سلیقه خودتون می تونید کاراکتر مورد نظر خودتون رو بسازید.

و کلاسهای بازی که هر کدومشون مخصوص نژاد خاصی هستند به شرح زیر هست:

Druid | Hunter | Mage | Paladin | Priest | Rogue | Shaman | Warlock | Warrior


حالا با این توضیحاتی که ما به شما دادیم مشتاق به بازی میباشد ما به شما میگوییم که چطور ای بازی را اجرا ؛ پچ و راه اندازی کنید و شما هم در عوض مدیران گیم نت XBOX را دعا کنید ...

این بازی روی سرورهای رسمی خوده بلیزارد قابل استفاده هست و با خرید این بازی و شارژ ماهیانه ان میشه از امکانات بازی استفاده کرد برای این کار شما میوانید به سایت wWw.XboX4GamE.cOm رفته و گیم کارت اورجینال بازی را خریداری نمایید و یا به شماره تلفن 09122567535 به نام حمید آقامحمدی تماس حاصل فرمایید تا ما به شما گیم کارت اورجینال بازی را به قیمت مناسب بدهیم و یا به گیم نت آنلاین XBOX واقع در ساوه خیابان تهران روبروی رستوران شبنم گیم نت آنلاین XBOX مراجعه نمایید . لازم به دکر است که ما نماینده انحصاری پخش گیم کارتهای اورجینال این بازی در شهرستان ساوه هستیم .

ولی برای کسایی که دسترسی به این امکانات ندارن و می خواهند در سرور های رایگان بازی کنند سرورهای شخصی تاسیس شده است که میشه بدون پرداخت پولی به صورت کاملا رایگان بازی رو انجام داد ولی بازی کردن در سرور اصلی بلیزارد لذتی دارد که در هیچ سرور دیگری ندارد .

از لینک زیر به بیشتر سرورهای شخصی که اکتیو هستند دسترسی پیدا کرد!

http://www.wowstatus.net/serverlist.php

خوده بازی رو هم میتونید از لینک زیر دریافت کنید:

http://www.mininova.org/tor/128948

معمولا هر سروری نیاز به یه پچ از بازی داره و الان حداقل پچ مورد نیاز بازی ورژن 1.8 بزای هست. و آخرین پچ هم در حال حاضر 2,3 میباشد! که پچ جدیدی به نام 3.0.3 Wrath of the Lich King هم آمده که باید آن را هم نصب نمود

تغییر سرور بازی :

حالا با وجود داشتن پچهای مورد نیاز و انتخاب یه سرور کافیه داخل فولدر بازی بشید و فایل realmlist.wtf رو باز کنید و ادرسی که سرور میزبان به شما داده رو جایگزین ادرس قبلی کنید و فایل رو سیو کنید .معمولا قبل از وصل شدن به سرور یه کپی از فایل wow.exe داشته باشید که اگه احیانا خواستید وارد سرور دیگه ای بشید با عوض کردن realmlist و کپی کردن فایل wow.exe بک اپ گرفته شده و پاک کردن دو فولدر WDB - WTF در فولدر اصلی بازی مشکلی براتون بوجود نیاد!


Addon

بازی جوری طراحی شده که بازگیر بتونه اینترفیس خودش رو کاستامایز کنه و اون طور که میخواد نمایش داده بشه.این کار با اضافه کردن فایلهایی به نام Addon امکان پذیره!البته انحطاف پذیری این عمل بیشتر روی سرور رسمی بلیزارد هست که اکثر addon ها باز هستند ..ولی هر سرور شخصی برای خودش یه مجموعه جمع شده از addon هایی که روی سرور نصب هست رو داره که با دانلود کردن اون و کپی کردنش در World of Warcraft\Interface دیگه هیچ مشکلی در ارتباط با بازی ندارید!!



----------------------------------------------------------------------------------------------


Patch


وقتی بازی رو اجرا می کنید در پایین سمت چپ ورژن بازی که شما دارید رو می نویسه ، از اینجا می تونید لیست پچ ها رو ببینید و بسته به نیاز نصب کنید.


نصب پچ ها

کار خاصی نمی خواد، بعد از Download پچه مربوطه یه فایل exe خواهید داشت که وقتی اون رو اجرا کنید ، خودش خود به خود شروع می کنه به Ungirded کردن بازیه شما.


----------------------------------------------------------------------------------------------



سرورهای پیشنهادی رایگان !

WOWscape
http://wowscape.net

WoWscape (BC Funserver

http://forums.wowscape.net/index.php?showtopic=32219

WoWlegion (BC Blizzlike

http://forums.wowscape.net/index.php?showtopic=13741

WoWcrack (BC Blizz High-Rate

http://forums.wowscape.net/index.php?showtopic=37770

لینک ثبت نام :

Registration Form


در حال حاظر بیشتر کاربران 'گیم نت آنلاین XBOX از سرور wowlegion.wowscape.net استفاده می کنند ، برای تنظیم بازی روی این سرور به این صورت پیش بروید :

1- برید به پوشه ای که بازی در اونجا نصب شده.

2- یک کپی از فایل realmlist.wtf به عنوان backup بگیرید.

3- فایل realmlist.wtf رو با notepad باز کنید.

3- هر چی توش نوشته شده پاک کنید.

4- این خط رو توی اون بنویسید :

set realmlist wowlegion.wowscape.net

5- فایل رو ذخیره کنید و بعد فایل wow.exe رو برای اجرای بازی اجرا کنید.

حالا شما میتوانید وارد دنیای بزرگ WORLD of WARCRAFT شوید ورود شما را به این دنیا تبریک میگوییم !!!



تعداد بازدید از این مطلب: 5185
برچسب‌ها: همه چیز درباره wow ,
بازدید : 5185

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود